Πρέπει τα παιδιά να διαβάζουν το καλοκαίρι;
Κάθε καλοκαίρι η ίδια ερώτηση. Να ξεκουραστούν τα παιδιά μακριά από τα βιβλία και τις σκέψεις, ή να κουβαλήσουμε στις διακοπές, εκτός από τα μπρατσάκια, και βιβλία; Κι αν ναι, τι βιβλία; Βιβλία με ασκησούλες που θα τους θυμίζουν την ύλη που διδάχτηκαν στο σχολείο, ή λογοτεχνικά βιβλία που θα τα ταξιδέψουν μακριά; Θέσαμε την παραπάνω ερώτηση σε 6 ανθρώπους από τον χώρο του βιβλίου, και ιδού τι μας απάντησαν: «Το μεγαλύτερο στοίχημα που έχουν ν’ αντιμετωπίσουν ανέκαθεν οι άνθρωποι του βιβλίου είναι το μέλλον, δηλαδή τα παιδιά. Οι μικροί αναγνώστες είναι θετικοί δέκτες της αναγνωστικής εμπειρίας, αφού μέσα...
ΠερισσότεραΠρόγραμμα θερινής δημιουργικής απασχόλησης
Το πρόγραμμα θερινής δημιουργικής απασχόλησης απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Θα διεξαχθεί στο χώρο του σχολείου μας, από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 18 Ιουλίου. Τα μαθήματα θα γίνονται Δευτέρα-Παρασκευή από τις 8πμ έως τις 2μμ. Οι παρεχόμενες δραστηριότητες είναι: Αθλοπαιδιές Πληροφορική Χορός Θεατρικό παιχνίδι Σκάκι Εικαστικά Οι μαθητές που θα πάρουν μέρος θα συμμετάσχουν σε όλες τις προβλεπόμενες δραστηριότητες χωρισμένοι σε ομάδες ανάλογα με την ηλικία τους. Τα μαθήματα γίνονται από εξειδικευμένους και άριστα καταρτισμένους εκπαιδευτές, σε συνεργασία με τoυς: Technokids Mini Tennis Εργαστήρι δημιουργικής έκφρασης και επικοινωνίας Στη σελίδα μας στο Facebook...
Περισσότερα9 Μαΐου – Ημέρα της Ευρώπης
Η Ημέρα της Ευρώπης (9 Μαΐου) δίνει την ευκαιρία να γιορτάσουμε την ειρήνη και την ενότητα στην Ευρώπη. Η ημερομηνία αυτή σηματοδοτεί την επέτειο της ιστορικής ‘δήλωσης Σούμαν’. Σε ομιλία του στο Παρίσι το 1950, ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών Ρομπέρ Σουμάν πρότεινε μια νέα μορφή πολιτικής συνεργασίας στην Ευρώπη, η οποία θα απέτρεπε κάθε ενδεχόμενο πολέμου μεταξύ των ευρωπαϊκών λαών. Όραμά του ήταν η δημιουργία ενός υπερεθνικού ευρωπαϊκού οργάνου που θα διαχειριζόταν κεντρικά την παραγωγή άνθρακα και χάλυβα. Η Συνθήκη για την ίδρυση του οργάνου αυτού υπεγράφη έναν μόλις χρόνο μετά. Η πρόταση του Σούμαν θεωρείται η απαρχή της...
Περισσότερα2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν ΄Αντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της παιδικής λογοτεχνίας.Το 2014 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το...
ΠερισσότεραΑφήνω το γόνο να γίνει γονιός!
Η Επίτροπος Θαλάσσιων Υποθέσεων και Αλιείας, κ. Μαρία Δαμανάκη και η Γενική Διεύθυνση Αλιείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, οργάνωσαν μια εκστρατεία αφιερωμένη στη βιώσιμη αλιεία στη Μεσόγειο και στην προστασία του γόνου των θαλάσσιων ειδών. Οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος στην εκστρατεία αυτή δημιουργώντας ένα ημερολόγιο με σκίτσα και μηνύματα που προωθούσαν τους στόχους της καμπάνιας. Η εργασία των μαθητών μας διακρίθηκε και βραβεύτηκε από την Επίτροπο, σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και στους εκπαιδευτικούς του...
Περισσότερα6 Μαρτίου – Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Η ενδοσχολική βία ή σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο της σχολικής κοινότητας με δυσάρεστες συνέπειες στη ζωή των μαθητών. Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και μάλιστα πρόσφατα ο Έλληνας υπουργός Παιδείας πρότεινε στην Ευρωπαϊκή Ένωση να γίνει και πανευρωπαϊκή ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού. Το τελευταίο δείχνει τη σπουδαιότητα της αντιμετώπισης του φαινομένου και της επίλυσης του προβλήματος σε συλλογικό επίπεδο. Με αφορμή αυτή τη μέρα ενημερώσαμε τα παιδιά για την έννοια του σχολικού εκφοβισμού, συζητήσαμε, διαβάσαμε παραμύθια, είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο και διαδραστικές παρουσιάσεις, δημιουργήσαμε έργα για να τονίσουμε και να διαδώσουμε το μήνυμα:...
Περισσότερα